پلمب ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در شوش  

سرپرست فرمانداری شوش برخورد با واحد‌های صنفی متخلف را مطالبه جدی مردم این شهرستان دانست و گفت: گشت‌های بازرسان در شوش افزایش یافته و از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.  

محسن حویزه با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر عرضه کالا‌های اساسی گفت: کارگروه تنظیم بازار شهرستان شوش ملزم شده است با رصد مستمر وضعیت بازار و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان از کمبود و نوسان قیمت جلوگیری کند.

او  خواستار اطلاع رسانی گرانفروشی از طریق شماره ۱۲۴ شد و ادامه داد: با توجه به اهمیت استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار، رصد قیمت‌ها به منظور حراست از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با متخلفات مقرر شده است که گشت‌های مشترک بازرسان به صورت مستمر در این شهرستان انجام شوند.

فرماندار شهرستان شوش می‌گوید: گرانفروشی، کم فروشی و نداشتن برچسب قیمت از جمله تخلفاتی است که برخورد با آن‌ها علاوه بر افزایش اعتماد عمومی موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلف عده‌ای سودجو می‌شود.

آقای حویزه با بیان اینکه بازاریان و واحد‌های صنفی شوش قانون‌مدار و منصف هستند، افزود: واحد‌های صنفی متخلف که اقدام به گرانفروشی، کم فروشی و دیگر تخلفات می‌کنند و باعث ایجاد التهاب در بازار می‌شوند منتظر برخورد قانونی باشند چراکه پرونده آن‌ها به اداره تعزیرات حکومتی ارایه می‌شود.

او  با اشاره به کمبود برخی کالا‌های اساسی از جمله برنج و شکر در این شهرستان گفت: ۴۰ تن برنج برای تنظیم بازار و جلوگیری از کمبود این محصول در شوش تامین شده است.

فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: علاوه بر تامین ۴۰ تن برنج، هماهنگی‌های لازم برای تامین شکر مورد نیاز شهرستان انجام شده است که به زودی اعلام و توزیع می‌شوند.

شهرستان شوش ۶ هزار واحد صنفی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.